Cart 0

Kontakt

To bardzo proste! Zamów poprzez nasz formularz.

  1. W formularzu po prawej stronie, wybierz temat „Zamawiam przez formularz”.
  2. Następnie podaj swoje imię i nazwisko oraz adres email.
  3. W okienku „Wiadomość”, podaj adres dostawy: ulicę / nr. lokalu/ kod pocztowy/ miejscowość / numer telefonu / nazwę produktu, rozmiar, ilość. 

Szablon zamówienia :

Imię i Nazwisko

Adam Nowak

Email

adam.nowak@gmail.com

Treść wiadomości

ul. Nowakowska 5, 98-214 Nowy Las, telefon: 222 222 222

Zamawiam:

Bluza Najlepszy Rolnik we Wsi, 2XL, ilość: 2

Koszulka Tata kierowca, XL, ilość: 1

Zamówienia złożone przez formularz, wysyłamy kurierem DPD za pobraniem. Cena DPD Pobranie 22,9 zł.

  1. Wybierz temat „Jaki jest status mojego zamówienia?” i uzupełnij pole: imię i nazwisko, email.
  2. W treści wiadomości podaj numer zamówienia lub numer telefonu.
  3. Wyślij zgłoszenie.
  4. Otrzymasz od nas wiadomość email ze szczegółowymi informacjami na temat Twojego zamówienia.
  1. Wybierz temat: „Chce zmienić dane zamówienia”
  2. Wypełnij formularz i w okienku „Treść wiadomości” – napisz nam co chciałbyś zmienić w Twoim zamówieniu. 
  1. Wybierz temat: „Potrzebuję wymienić produkt na inny rozmiar”.
  2. Podaj dane, dzięki którym odnajdziemy Twoje zamówienie (imię i nazwisko, telefon /email / nr zamówienia) oraz napisz nam na jaki rozmiar i który produkt chciałbyś wymienić.

Przykład:

Jan Kowalski, nr zamówienia: #55245 / telefon: XXX XXX XXX.

Zamówiłam bluzę żona wędkarza rozmiar M. Jednak jest za duża, poproszę o wymianę na rozmiar S.

Następnie:

  1. Wykonaj przelew na rachunek:

Beedope

34 1050 1575 1000 0090 8054 2583

Na kwotę: 24 zł (pokrycie kuriera w obydwie strony)

Tytuł: Twój numer zamówienia, wymiana.

2. Potwierdzenie przelewu prześlij nam w osobnym mailu na adres: kontakt@nadruki.zendesk.com.

(WAŻNE: Użyj adres email podany w formularzu lub napisz temat wiadomości „Potrzebuję wymienić towar na inny rozmiar / Twój numer zamówienia”)

3. Kurier DPD odbierze od Ciebie starą paczkę i wręczy nową z żądanym rozmiarem.

Bardzo nam przykro z tego powodu 😢

Jeżeli sprawa dotyczy nadruku np. kolor różni się od przedstawionego w ofercie, to z pewnością jesteśmy w stanie to naprawić! Wyślij nam zdjęcie wadliwego produktu, a my zamienimy go na prawidłowy. 

Natomiast jeżeli chcesz zrezygnować z zamówienia – poinformuj nas przez formularz wybierając temat „Chcę odstąpić od umowy”, a my oddamy Ci pieniądze.

Masz prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

Odstąpienie od umowy w prostych krokach: 

  1. Pobierz formularz klikając tutaj –> pobierz formularz.
  2. Poprawnie wypełniony formularz wyślij na adres: kontakt@nadruki.zendesk.com, wpisując tytuł „Chcę odstąpić od umowy / Twój numer zamówienia”.
  3. Odeślij nam bluzę na adres:

Beedope,

ul. Deszczowa 58

53-024 Wrocław
 
Po otrzymaniu towaru i poprawnie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci pieniądze za całość zamówienia w terminie 14 dni.

Masz firmę i chcesz sprawić prezent swoim pracownikom? 

Poprzez formularz zgłoszeniowy, wybierz temat: „Interesuje mnie zamówienie hurtowe.”, podaj dane do kontaktu i opisz szczegółowo swoje zamówienie. 

Chcesz wydrukować swój autorski wzór?

Prześlij nam grafikę w wysokiej rozdzielności (min. 2500 x 2500 pikseli) najlepiej w formacie png. na adres: kontakt@nadruki.zendesk.com, wpisując tytuł wiadomości „Interesuje mnie zamówienie hurtowe”.

Zamówienia hurtowe zaczynają się od 6 sztuk. 

Masz pytanie, którego nie widzisz powyżej? 

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się po prawej stronie wybierając temat „Inne”.

Dodatkowe informację

Zastanawiasz się jaki dobrać rozmiar koszulki z napisem?  

Chcesz zamówić bluzę tylko zastanawiasz się jaki wybrać rozmiar? 

Nasza profesjonalna obsługa klienta chętnie Ci pomoże! 

Najszybciej załatwisz sprawę korzystając z naszego formularza kontaktowego.

 

Ewentualnie napisz na adres: kontakt@nadruki.zendesk.com

 Odpowiemy w przeciągu 24h.